Horeca Academie : Sociale media en online reviews

Datum:
woensdag 16 december 2015 (afgelopen)
Locatie:
Hasselt

Horeca Vlaanderen biedt via de Horeca Academie alle horecaondernemers kosteloze, kwaliteitsvolle opleidingen aan. Dit is mogelijk dankzij de steun van het Agentschap Ondernemen.

 

Op woensdag 16 december 2015 vindt de opleiding ‘Sociale media en online reviews - Gastvriendelijkheid en klachtenbehandeling als motor voor uw omzet ’ plaats in Hasselt.

 

Sociale media zijn vandaag zodanig ingeburgerd dat ze niet meer weg te denken zijn in de huidige maatschappij. Bovendien wordt het gebruik van sociale netwerksites een absolute must om te overleven in de horeca van de toekomst. Steeds meer ondernemers gebruiken dan ook de online mogelijkheden om klanten naar hun zaak te brengen.

Sommige horecaondernemers staan echter argwanend tegenover feedback van hun zaak op sociale media. Nochtans bieden zowel positieve als negatieve online reviews een uitgelezen kans om uw zaak op de kaart te zetten. Hoe u die kansen kunt grijpen, leert u in deze opleiding. Hoe kunt u positieve feedback genereren op websites als booking.com, resto.be, trivago.com en tripadvisor? Hoe kunt u van sociale media een moderne marketing tool maken? Hoe pakt u (terechte of onterechte) negatieve feedback aan?

U krijgt een strategisch kader om structureel beter te scoren op sociale media en u neemt praktische tips mee om onmiddellijk mee aan de slag te gaan.

Deze opleiding organiseerden we ook al in het voorjaar van 2014, met enorm succes en een grote tevredenheid van de deelnemers. Een aanrader!

Meer informatie vindt u op de website van Horeca Vlaanderen - Academie

Ondernemers kunnen zich ook inschrijven via deze link.